Tuesday, May 12, 2009

||Happy Mothers Day n Happy Nurses Day to Ibu & Mak||

Dedicate to ibu, Puan Hamidah bt. Abdul Rahman:

~thanx ibu to care of me since i was young until i finish my study rite now..thanx to wash my clothes, cook for me, sent me to school everyday, care when i sick, n 4 everything..kak long harap 1 day kak long dapat balas budi dan jasa ibu..dapat membahagiakan ibu..dan xmenyusahkan ibu lagi..thanx also 2 give a lot of advice n support whatever my decision, study, life n carrier..thanx a lot ibu..i luv u so much ibu..kak long sayang ibu sgt2...Happy Mothers Day n Happy Nurses Day ibu!!!

Dedicate to mak, Puan Zainon bt. Awang:

~thanx mak to care of me since i was young when ibu futher her study..thanx 4 everything..i hope dat our relationship akan kekal selamanya..i noe dat u r happy now with ur grandchild; wawa, lala n nisha..hehehe..saye harap dapat membalas segala budi dan jasa mak yg mak telah berikan kpd saya selama nie..Happy Mothers Day mak!!

Dedicate to both of my luvly sis, Azfaliza n Salina bt Abdul Latif:

~wohohoho..to both of my sis Happy Mothers Day!!...hehehe..cam xcaye lak ek da jadi ibu mereka2 nie..hehehe..paper pun thanx to all of u to care about myself too..hope u all jadi ibu yg mithali owez..hehehe..Happy Mothers Day both of u sis!!!

2 comments:

Azfaliza Abd Latif said...

huhu very touching ler..meleleh hingus tak sempat lap..apa2pun, korang mmg adik2 yang baik..take care okeh!

mysz nuruliey said...

okeh..hehehe..thanx kak pa..take care to u too..hehehe..