Saturday, October 11, 2008

on my convocation day...

::convocation::
::adik ak mak angkat ibu & abah::
::all of my fren in a convocation day::

alhamdullillah ak da konvo da las year...
alhamdullillah sumenyer berjalan ngan lancar...
ak hapy sgt...
ak rase bahagia sgt time tue...
ibu abah adik ngan mak angkat ak pun ad tgk ak konvo....
juz angah jer xder...
ms tue die kene study kat kltn...
tp xpe...
paper pun ak happy sgt...
thanx to all my lect for teaching me in 2 1/2 years...
n i get da best result...
4 my lect family n my future...
thanx also 4 my family 4 supporting me in my study....
thanx too 4 my beloved frens in diploma in accounting...
thanx to being my frens n im so happy in dat convocation day....
i love all of u...
paper pun skunk ak da continue study kat uitm...
but not in my fav course...
so disapp...
huhuhu...
but never mind...
i follow jer...
hua hua hua...
i hope 1 day i may further my study in accounting again...
hopefully...
ak bersyukur dgn ape yg ak perolehi...
alhamdullillah...

No comments: