Saturday, October 4, 2008

selipar jepun FLIPPERS!!!

haaa...
bg sesape penggemar selipar jepun...
anda sume hendaklah berhati2 ketika membeli selipar jepun jenama Flippers xcilap ak...
made in Thailand or Siam kot...
ntah la...
xth la plak...
but ak nak g tau la yg korg sume kene berhati2 ngan selipar tue...
da ramai org pakai selipar tue kaki mereka jd pete dunia...
xdpt nak pasti la knp...
yg pastinyer ramai yg da kene...
mentang2 la harga murah RM 10 satu buat barang pun suke hati jer...
kesan pakai selipar tue ley menyebabkan kaki anda buruk giler di mane akan terjadinyer kudis2 dan kurap2...
kesan untuk hilangkan keburukan kaki anda amatlah lama...
sesape yg berkulit gelap tue habislah kaki die jadi putih akibat pakai selipar tue...
so korg2 kene lah berhati2 ketika memilih selipar di pasaran...
orait!
=)

p/s: jgn pikir hrga murah brg xberkualiti...ad jgk brg yg berkualiti tau...jadi...Belilah Barangan Buatan Malaysia...not Thailand or Siam ek...

2 comments:

faiq said...

selipar jepun "Flippers" tu bkn bauatan mlysia ke..adus silp la aku..
aku igt buatan mlysia...hehe

aku tgh pakai gak 1..lawa jer aku raser seliper tu..sbb tu tertarik nk beli..siap ader gmba gajah ag..giler comel la..

tp kan..semenjak aku pakai xde lak lg kne sintom2 kudis n kurap kt kaki..stakt ni sehat sjahtera..mane kamu dpt berite?
hehehe..jika sumber bole dpercayai ku akan lbih berhati-hati slps ini..

hayat sliper aku tu pun dh nk hampir2 hembusan nafas terakhir jer..

btw hrga dier bkn rm10..tp rm10.50, xpun rm 11.50..mahal gak tu...

Mike Ripped Nutrimart said...

Ni blogger ape penipu pandai2 wat cerita ni..dapat muke ko aku lempang pakai selipar tu kang!puih!